tisdag 4 januari 2011

Dagens oväsen

Alltså.. Jag lyssnar ALDRIG på radio. Samma oväsen varje gång.
Mina vänner lyssnar på radio betydligt mer men trots detta har jag bättre koll på vad som spelas?






Sedan spelas tydligen en låt till men jag har aldrig hört den.



Tillägg!
Detta var tydligen låten jag sjöng på. Sam tog äntligen förnuftet till fånga och begrep vad jag sjöng. Ska det vara så svårt att fatta? Jag sjöng såååå likt!



Här är låten som jag aldrig hört förresten, som han tjatade om:



Usch vad dålig dagens musik är. Tackar vet jag Beatles och annan gammal hederlig riktig musik. :)
Inlägget förtjänar inte ens att placeras med "musik"-etiketten. :)

3 kommentarer:

sabina sa...

varför lyssnar du inte på bra musik istället?

Sammdamm sa...

"som han tjatade om"?! Försökte bara lära dig lite nutidsorientering...

Simply Gwen sa...

sammdammlamm, hahaha jag vet ;D