onsdag 5 januari 2011

Precis vad världen behövde

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Världen behöver verkligen en till modeblogg! Eller hur?

Med tanke på att jag skänkt bort miljoner kläder så blev det nästan lite tomt i min garderob. Ja faktiskt.
I julklapp fick jag b.la pengar till kläder vilket behövdes så det spenderade jag illa kvickt. :)

Detta var inköpet! (me love bananas)


Nä.. Skojade bara. De där brallorna är inköpta för 25-30 spänn på en av Kairos många gator och linnet har jag gjort själv. Passande text på en som jag?

Här är vad jag fick. På rean såklart.


Inte kjolen dock, eller skärpet som fick joina för skojs skull på de flesta bilder. Men det andra!
Jag blir så spexig framför kameran så tyvärr.. ni får inte så många normala bilder. Fast det är bara att tiga och lida. Men ni slipper se de värsta bilderna. I alla fall idag. (Nu ska ni säga tack)

Det ser ganska dystert ut! Mycket svart. Stackars mig. Får införskaffa mig något grönt och glatt när jag vinner på lotto. Mamma som ärvde en hel del av mina kläder har verkligen blivit färggrann hon!
Bara att tacka och ta emot minsann.

O just det.. Ett tecken på att jag inte är modebloggare egentligen kanske är att jag inte alls tänker på att se till att vara nyduschad och snygg i håret innan fotografering? Inget något smink överhuvudtaget heller för den delen, men det brukar jag ju inte ha. Haha. Ja men då kan det bara bli bättre. :)
Mycket värre än såhär blir jag ju inte. Coolt va?

3 kommentarer:

sabina sa...

du blir ju bara snyggare och snyggare

Alexandra sa...

Jag håller med, vilken brutta! :D

Anonym sa...

får skriva sexi again ;;;;;)