torsdag 24 mars 2011

Är slutet nära?




Jag blir inte klok på det här ljuset. Ena stunden befinner det sig i gamla herrars huvuden likt glorior, den andra stunden sitter det i getternas rumpor, och rätt som det är så strålar det rakt ner till nyfikna Norrlänningar som inte kan låta bli att tafsa på det.

Är det ett tecken på jordens undergång. Är slutet nära?
Eller är det så att de individerna jag har i min närhet drar till sig mirakel? Uppenbarelser och sådant.

Känner ni igen detta återkommande ljus?  
Ring och maila till slutetarnara.allvar.nu

3 kommentarer:

emma sa...

hahaq XD lustigkurre. bilden i mitten var snygg!!

Anonym sa...

Hehe, jag ser verkligen hänförd och fascinerad ut...:o) Det viktigaste tafsandet jag gjort på mycket länge, I´ve seen the light! Halleluja!
Nä, fortfarande Ateist. Vacker bild i mitten!
/ Fredrik

Sabina sa...

Äh strålarna vill bara variera sig :) Underbara bilder