onsdag 23 mars 2011

Bestäm dig nu

Jag blir tokig på mig själv.

Ena dagen frisk, den andra halvkrasslig
. Är jag sjuk eller ej??
Jag har fått den stora äran att få gå på RFSLs fest i lillstaden i helgen och då MÅSTE jag vara frisk. Jag har t.om värmt upp! (se bild)
Nej, jag är varken bi, trans eller homosexuell men gå och titta på livemusik kan man ju göra ändå.
Nanne Grönwall närmare bestämt. Henne känner inte jag..  Hennes diggar inte jag..
Men lika glad för det är jag men gladast är nog Nanne.. Haha. *sjunger*



Hm.. Näe, mitt svåra sjukdomstillstånd tåls att tänka över. Likaså en bloggbeställning jag i skrivande stund fick.
*Micki tänker så det osar*

1 kommentar:

Sabina sa...

Vi får dricka jägermeister så vi är friska och pigga. Eller jag kan dricka det. Du kan dricka vitaminer. Någon måste vara nykter och hålla ordning på den andra.