torsdag 24 mars 2011

Skönheten bländar

Ni vet den där stora avgörande matchen som jag var på i förrgår?

För att ta mig till matchen som den stora supportern jag är, fick jag åka tåg. För att ta mig till tåget åkte jag buss. Jag betalade med sms-biljett och på tåget skulle jag visa min tågbiljett men råkar visa bussbiljetten. Konduktören sa när han såg biljetten "..men vad står det?" och sedan gick han bara vidare. Jag fick alltså åka på bussbiljetten! Varför? Det finns två alternativ.

  1. Jag var så olidligt snygg att han tyckte att det var en ren ära att jag åkte med på hans tåg
  2. Han helt enkelt så förtrollad av min röst när jag sa "Vill herrn se mitt leg? 
 

2 kommentarer:

Sabina sa...

måste ha varit en kombo! blev helt enkelt för mycket för honom

Sam sa...

Ja, något av alternativen måste det ju vara.