tisdag 8 mars 2011

Hiss och diss - nutidsmusik

Veckan av normalitet är sluuuut!

Några program missade (ska försöka att åtgärda detta!) men många låtar lyssnade. Jag har lyssnat minst 4 timmar var eviga dag på populärmusik! Därför ska jag nu sänka min heder ytterligare och offra mitt fina rykte och visa upp mina 15 favoriter från veckan i tortyr. Dock innebär inte detta att jag faktiskt älskar dom!
Uteslutningsmetoden here it comes.

  1. Eminem – Love The Way You Lie
  2. Nicke Borg – Leaving Home
  3. Black Eyed Peas – I Gotta Feeling
  4. Petter – Längesen
  5. Nickelback – This Afternoon
  6. Take That – The Flood
  7. Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars
  8. Adele – Rolling In The Deep
  9. Avril Lavigne – What The Hell
  10. B.o.B – Airplanes - Feat. Hayley Williams of Paramore
  11. Diddy - Dirty Money – Coming Home
  12. Don Omar – Danza Kuduro
  13. HOFFMAESTRO – Highway man
  14. Nelly – Just A Dream - Main
  15. Rise Against – Hero Of War
Sen gillar jag såklart mina danslåtar! .Några av dom pga dansen och några för att de är bättre.

Låtar jag inte tål ALLS! (men lika förbannat lyssnat på ändå)

1 kommentar:

Sabina sa...

Men mikaela! akta så du inte blir en svensson!!