tisdag 29 mars 2011

Fullt redan?

"Hoppsan! Det finns inget ledigt utrymme. Köp mer utrymme.
Fotona lagras på ditt konto i Picasa webbalbum och inkluderas i det kostnadsfria utrymmet på 1 GB för foton. Om du köper mer utrymme delas det mellan Gmail, Picasa webbalbum och Google Dokument och det läggs till det kostnadsfria utrymmet. Läs mer"
 
Redan?????? Förra bloggen hade jag i 3 år! I oktober 2010 stod det till slut såhär och det var betydligt fler videos och annat som tog plats i den kan jag lova. Eh..  Nu säger jag för första gången i mitt liv.. ORKA!

5 kommentarer:

Sabina sa...

Kan det itne vara så att bilderna du ladddar upp nu är större? collagen är enermoa. Annars vore det väldigt konstigt :S :S

Orka var ordet

Simply Gwen sa...

binis, mina collage är bara 2 mb eller nåt. supersmå videos oxå :O

mycket underligt..

Sabina sa...

väldigt konstigt :S går de inte att göra så bilderna du laddar upp är mindre? Går det inte kollla i bloggen vad det är som tar plats? Konstigt var ordet :(

Johannas Fotografier sa...

2 gb kostar typ 5 USD (tror det är runt 40 SEK)

Simply Gwen sa...

johanna, jag fixade det sen. 20 gb var det tydligen t.om :) Billigt :D
Men tack för svaret :)