torsdag 17 mars 2011

Konsert!

Nyss hemkommen från en skolkonsert!

Ollonborgsgymnasiets konsert som jag jämt råkar kalla det. Ållebergsgymnasiet heter det egentligen men vem orkar säga det? Det var en riktigt häftig uppvisning med låtar ur hair, west side story, queen, rent och många fler.
Fioler, gitarrer, körer och hoppande vildsvin och söta töser över hela scenen. Sicket kalas!
Grymt rörande stundtals. Ni i Falköping eller omkring här, åk till öh.. ja, det där uppvisningshuset ikväll eller imorgon! Rekommendation från Skövdetös!

Jag har f.ö fått ännu fler fina sockor! Måste visa dessa inom kort. Håll utkik!





Tack tjosvejs, ace of base. 

6 kommentarer:

Sabina sa...

dina strumpor tar över världen :D

Anonym sa...

verkar ju som du bor i Falköping... Är du verkligen en skövdetös? är du singel, känns inte så.

Simply Gwen sa...

hehe. klart jag är både singel och skövdetös :)

Anonym sa...

sluta skriv ollon hela tiden... Det är verkligen inte moget och desiutom är du muslim.......
Eller du kanske inte är det längre?

Simply Gwen sa...

sista anonym, men snälla.. För det första så måste inte ollon betyda en och samma sak. Det finns ekollon!
Hur farligt är det?

För det andra så är det upp till MIG att avgöra vad som skrivs i denna bloggen. Kollar du i många andra bloggar så finns det betyyyydligt grövre saker och betyyydligt barnsligare saker att läsa om.
Att jag råkar säga ollonborgsgymnasiet före ållebergsgymnasiet är bara lite smålustigt. Det är faktiskt så som jag råkar uttala det. Inte med flit, det bara blir så.

Ni som klagar på mig hela tiden får väl sluta läsa min blogg om ni ska bli så upprörda var och varannan sekund. Kan inte vara nyttigt för er att bli så irriterade jämt. Jag tänker då köra mitt eget race. Visst kan det vara barnsligt ibland men ollon är faktiskt inget farligt ord. Som sagt kan det lika gärna vara ekollon.

trött på skiten sa...

men de var då fan va jobbiga alla anonyma börjar bli i din blogg. ge fan i å klaga hela tiden!. gör nt annat med era liv än leta fel och brister. de flesta som hittar brister hos andra har ännu fler brister själva så mind your own business first!