onsdag 16 mars 2011

Stulen identitet!

Go´morron!

Ny dag, nya tag. Solen skiner åter igen. Härligt!
Det firade jag med att motionera min crosstrainer i 30 min. Han behöver också röra på sig ibland. Det var ett tag sedan nu. Jag har den stora vanan att gå ut och gå annars. Men lille herr Cross måste ju också få sin förförtjänade tid.  Till denna motion lyssnade jag på radio! P1. Det handlade om stulen identitet!
Otäckt sånt där. Tvi vale.

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ska se ut. Lite zumba kanske och eventuellt en spontan utflykt. Men jag vet inte än. Vi får se! Spännande att man inte har nån koll på framtiden egentligen. Jag har ingen aning om hur livet ser ut om en timme. Spännande!


Detta är jag igår morse. Klockan 9 eller vad det nu var. Då var jag redan ute på en spännande promenad!

1 kommentar:

Sabina sa...

min vardag är ännu mer spännande. jag vet inte vad som händer om en minus !