tisdag 15 mars 2011

Söndag - vilse och äggstavar

Söndag eftermiddag spenderades ute på landsbygden. Sedan i Fröjered och sedan i nån ort vid namn jag ej kan minnas. Korsberga? Minns ej. Efter att ha åkt på massa grusvägar och sett en dröse villor med och utan barn i (ja vi lekte en "leta-barnfamilj-lek") så kom vi äntligen fram till Hjo. Sambam handlade tyger och jag handlade de däringa sockarna som jag förut blottat för eder. Efter detta stod "Ming" eller ingenting på schemat. En restaurant med god mat men lätt stank av urin. Nice!
Vi provade också telefonkioskar och tittade på nån statykvinna med ballong eller vad de nu var hon höll.
Gravid såg hon i vilket fall som helst ut att vara vid första anblick. Efter detta kalas åkte vi hem och jag fixade en tygtavla åt sambilambi.


Kvällen spenderades med Binis i Samlamms lya och vi spelade lite Rappakalja från förr. Herrn vann och vi damer hamnade på delad andraplats.


Om ni undrar vem som var vem så räcker det att titta på våra färger på msn!



Nu kommer nog Samslam döda mig.. Hans skämt (vi låtsas om att det var på allvar) uppskattas nog inte att det blir offentligt. Men det är sånt man får ta som min Bambivän. :)

3 kommentarer:

Sabina sa...

vi är våra färger trogna <3

Anonym sa...

vem är sam? är det din nya bivliade pojkvän?

Simply Gwen sa...

anonym, sam är en mycket nära vän. :)