onsdag 23 mars 2011

Närkontakt med eliten


Mina damer och herrar, låt mig presentera två duktiga Volleybolley-lag! ELITEN!

Ett från Lindesberg och ett från Volleybollsgymnasiet i Falköping. De yngsta  och svarta (gymnasieeleverna) vann och ju längre tiden gick desto mer spännande blev allting. Fysikläraren blev så till sig att han råkade ställa sig av glädje när hans elever vann ett set. Snacka om inlevelse! Värre än JAG. Då är det illa.
Jag skyller på att det var han som fick ögongodis och inte jag.

Såhär står det på Volleybollsgymnasiets hemsida. " Damer elit: Utjämnat till 2-2
RIG Falköping lyckades med stor kämpaglöd och moral kriga ned Lindesberg i kvartsfinal nummer 4:a med 3-2 i set. Nu väntar en härlig femte match på torsdag för att skilja lagen åt. Nu är guldfavoriten rejält pressade."


Åh. Jag var med!
Nu tänker ni kanske att jag inte alls var med i matchen och påverkade men det gjorde jag visst det!
Mitt moraliska stöd avgjorde hela matchen. 

1 kommentar:

Sabina sa...

Utan dig hade inget funkat <3