tisdag 15 mars 2011

Lördag - risigt och myspys i sängen

Dagen började sent. Matteläraren och jag skulle kolla efter tyger till hans eventuella tavlor. Klockan var efter 14 när vi kom ut till den sköna staden Falköping. Affärerna stängde 14.. Inte alla, men alla tygaffärer! Nedrans. Men vi fick se staden och vi fick titta på lite påskpynt.
En aning för tidigt anser jag att det är men det är ju vackert!


Senare på dagen blev det pilkastning, våffelsmask, diabildsshow och glassätande hos Samlamms föräldraenheter. Fy fanken vad jag är proffs på att kasta pil! Avundsjuk på mig själv. Kollade på vanliga bilder av Samdamm också. Tänk att t.om en lärare har varit bebis!


Efter detta kalas åkte vi hem och tittade på ruskiga Melodifestivalen. 
Vad gör man inte för vännerna? <3 Pizzabak stod samtidigt på schemat. 


Vi åt den i sängen samtidigt när vinnaren i festivalen korades. Vem vann egentligen? Den där unge pojken med glassplittret? 


Romantique!

3 kommentarer:

Sabina sa...

underbar dag och underbara bilder

Borgarflicka sa...

Vilket myspys:) Saknar mig själv på bilderna bara:P

Sam sa...

Sängen är en underskattad matplats! :)