söndag 19 december 2010

Bara så ni vet att jag lever

Gooooood morning Svensson family! (Och alla andra svenskar och icke svenska)

Ännu en dag i himmelriket. (ser ni att jag bytte ut ordet paradis där för lite variation?) Hur står det still med världen?
Det snöar av bara fasen här ska ni veta.


Igår var det glögg, saft, bulle, äppelkaka, after eight och buzzafton! Ja kalas! Trerätters!
Jag förlorade stort i buzz alla gånger. Men det var inte mig det var fel på utan omgivningen var dopad. Jag hatar när sånt händer. Att folk inte skäms!

Som ni ser har jag inte mycket att förtelle nu så jag ska ta hand om den fina disken jag så vackert har väntandes i mitt röda fina kök. Adios GÅS!

Piffar dock till inlägget med en bild på en vårkalv!


Kalven kan heta Julius. Det tycker jag att han passar i.

1 kommentar:

CousinSister sa...

Sicken förtjusande Julius! Och hoppas att ni hade det nice igår...och att det gick bra med...allt!
kram