tisdag 21 december 2010

Min skönhet

Jag är glad!

Vad har fröken lyckats med nu? Jo hon har hittat sladden till förstärkaren! Min elgitarrs förstärkare alltså.
Så jag har suttit för första gången sedan jag flyttade hit (tror jag?) och plingat på min vackra skönhet med ordentligt ljud. Inte för snyggt utan förstärkare.
Nu kan jag börja lära mig gitarr ordentligt! Med gott resultat! :D

Far kom hit en sväng nyss och blev helt ivrig när han såg mig med den. Han tog gitarren, satte sig i sängen och spelade blues hur länge som helst. Han var nästan okontaktbar. Haha. Söta pappa.

Jag önskar att jag kunde lära mig Johnny B Goode till sommarn och spela på hans födelsedag.. Men jag får väl ha rimliga mål. Men en vacker dag! :D


Här är min fina stolthet. Vackrare gitarr får man leta efter.


Eller hur??

2 kommentarer:

sabina sa...

underbar bild

Anonym sa...

riktigt snygg!!