fredag 3 december 2010

Rumpsnifferi

Kära blogg.

Jag är märklig. Lägger man sig kl 03.30 så skall man för bövelen vakna senare än 08.00? 
Jag skojar inte när jag säger att jag drog mig till 09 och tvingade mig att ligga kvar till 09.20 just för att inte vara trött senare idag, trots att jag inte kände för att sova mer. Och vad är det med mig? Detta kan inte vara ett friskt beteende. Inte hos en 22åring i alla fall.

Menmen, det kanske bara är att tacka och ta emot? Jag har tydligen ork som en åsna. *gäspar*

Nu - på med musiken och lite peppning inför ytterligare en dag i detta ständiga paradis.
Det firar vi med en bild från i somras.


OBS! Det är ICKE jag på bilden!

5 kommentarer:

Morwen sa...

Likheten som är slående! :P
Inte.

Jag funderar på om vi ska ta och vattna snön någon dag....?

Simply Gwen sa...

morwen, HAHAHAHA. visst är vi lika ja?

Ja de får vi snart göra! de positiva är ju att inga ungar hunnit ta snön!

sabina sa...

snyggaste bilden på dig någonsin <3

Anonym sa...

Cool bild:) Tog du den?

//Erik

Simply Gwen sa...

erik, klart!!!