måndag 13 december 2010

Morgonrutin i stora staden

..och så var det morgon nr 93784732857389 i mitt liv nu då. 433819043790175309175317435783759406 morgnar kvar tills jag dör. ;D

Nä, sånt ska vi inte räkna. Usch och fy leverspy. (jag vet att folk inte uppskattar mina rim men det struntar jag helt fräckt i)

Ännu en morgon som sagt. Vakna, kolla klockan, upp och hoppa, önska katterna en god morgon, in på toa, ut från toa, på med en tröja och trosor, fram med mjölken och flingorna, sitta, äta, in med mjölken och flingorna. Dricka vatten. Titta ut genom fönstret, sucka, borsta tänderna, göra en grimas i spegeln, tvätta sig, in i sängkammaren, på med resterande kläder..


Ja, så fungerar mina morgnar här hemma! :D Intressant värre va?
Hur gör ni själva?

Idag ingår dock nys, snörvel och hosta. Men det låtsas vi inte om för jag vill vara frisk nu! Det är för bövelen Lucia idag! Vilket får mig att vilja ta Luciakort.. Borde leta upp min Luciaklänning och lite glitter så jag kan leka tärna här hemma som jag kan fota och lägga ut här.. Det vore väl någonting?

Mamma kanske vågar sig hit sen. Kan fråga henne om hon kan handla glitter till mig.. ;) Då blir det foto!!!