söndag 26 december 2010

Oh busy day!

Hej å hå!

Idag börjar vi morgonen med skidåkning! Jajemänsan. Jag ska ut och skida runt på en massa åkrar i detta snöfall. Motionera bort lite julmat och diverse ting som smugit sig ner i tarmarnas värld.
Fast det är förvisso inte därför jag ska ut och leka Gunde Svan, utan för att ha en mysig upplevelse med far och faster! Man får passa på medan de fortfarande orkar. ;D Haha. (Nu var jag fräck, så gamla är de inte)

Sedan ikväll blir det middag och provning av olika värmande drycker i Falköping!
Lots to do idag med andra ord.


Vad ska ni själva göra en dag som denna?


Såhär ser jag INTE ut när jag åker skidor. Såhär ser jag ut när jag steker prinskorv till släkten. Själv ogillar jag prinskorv och tänker fortsätta att undvika den maträtten i närheten av min mun.

5 kommentarer:

sabina sa...

du liknar ju ulrika!!! hälsa gunde

Anonym sa...

Salamo aleikom kära syster! Jag vill inte vara till besvär. Har jag missat nåt? Jag läste för ett tag sen att du skilt dig från din man. E du fortfarande muslim? Gillade dina inlägg som handlade om religion och att du nu inte skriver om det.., de är därför jag frågar:)

Salam!

Anonym sa...

ska måla en tavla =)

Simply Gwen sa...

aleikum as salam :)

jo jag är fortfarande muslim trots att jag skilt mig. men jag är inte särskilt bra.. det får jag erkänna.

Anonym sa...

klippte håret!