lördag 4 december 2010

Vad bjuder jag på för mat?

Vilken fråga..

Uhm.. Något man äter!
Kanske tonfisklåda? Eller vad sägs om fransk fiskgratäng? Pannkakor? Hemmagjorda hamburgare m. bröd? Må hända en wok? Annars kanske Currykyckling skulle sitta fint?

Alltså, jag bjuder på det som råkar vara aktuellt helt enkelt. Fast skulle det bli nåt finare..
Kanske.. ööh.. Apelsinkyckling? Afrikansk nötfilé? Nåt exotiskt och skoj?

Jag skulle gärna vara en person som fixar sushi och såna där moderna "nymodigheter" men jag går liksom mot strömmen.. Borde kanske rent av bjuda på mjöd och en dinosaurie? DET hade varit grymt, hade det inte?

Hur som haver. Jag bjuder i vilket fall på MAT. Fast förvisso är väl det en tolkningsfråga. De på Madagaskar kanske inte håller med.. Vad vet jag? Inte mycket.

1 kommentar:

sabina sa...

jag vill ha dinosaurie nästa gång!