fredag 24 december 2010

Strålande jul, strålande disk

Ja då var julen "firad." Äntligen själv hemma och allting städat och i ordning efter kalaset.
Underbart med släktträff, underbart att vara själv. :)
Tur att man uppskattar både och. Det blev ingen Kalle Ankas jul för mig. Det blev matlagning istället. Som den kuvade 50talskvinnan jag är! :O

Bilder från själva firandet kanske kommer någon annan dag. Vi får se. Men såhär såg det ut i köket innan vi slagit oss ner för att äta:


Såhär såg min disk ut efter jag haft besök. Vi var 11 stycken totalt idag. Fy sjutton för den disken..



Men direkt när de gått så tog jag tag i disken och jag är sååå stolt och nöjd med mig själv. En inre ro spred sig när disken var klar. ;) Bildbevis på min rena diskbänk!


Man, I´m good!

3 kommentarer:

sabina sa...

ingen diskhjälp?

Anonym sa...

det var fint dukat =)

Rebecka sa...

Du är så duktig =)