söndag 12 december 2010

Djupa morgontankar

Morrn everyone!


Vet ni vad jag kom på idag när jag satt och nös på köksbordet? (Eller jag satt egentligen på en stol intill köksbordet. och nös hur som helst gjorde jag inte heller) Vart var jag nu? Just det! Tillbaka till köksbordet!
Jo, på köksbordet (eller intill rättare sagt) kom jag på att det inte är konstigt att man vill gå i andras fotspår. Jag menar, det är ju betydligt lättare så! Tänk er själva om ni ska gå i snön. Upptrampat och skönt redan! Man slipper tänka! Tänk vad skönt för benen också. Sedan slipper man stå för sina vägar i livet eftersom någon redan gjort dom åt en. Snacka om fusk! (Eller smart om man väljer att se det så.)
Så alla som går sina egna vägar, ja de kämpar ju betydligt mer helt enkelt. Som jag tex. Då blir man stark!
Självständig och stark i benen.

Ja men se där! Lite djupa tankar såhär på morgonkvisten. (Kanske beror på hur djup snön är?) 
Jag trodde knappt att vi skulle ta oss igenom den här tanken med den svåra början. *imponerad*

Nä damer och herrar, dags att Atshoooooooooo atshooooooooo uhm.. atshoooooo öh.. Ja. Nåt var det.
Adjö! Atshoo

3 kommentarer:

Anonym sa...

du kan ha rätt!

lina g sa...

ASG XD

sabina sa...

jag behöver inte ha starka ben.. jag låter gärna någon göra jobbet åt mig