söndag 5 december 2010

Spel och sångafton

Nu sitter jag här i min ensamhet och bloggar. Tystnad råder.

Igår var det inte alls speciellt tyst här. Sabina och två killkompisar kom hit och gjorde kvällen/natten roligare. Buzz och Karaoke stod väl mest på schemat. Pärondryck och lakritsdryck blev det också.
Väldans trevligt måste jag säga. Killkompisarna åkte hem vid 05! Vi hade kalas och spelade keyboard och sjöng Happy Birthday to you för Sabina som fick sina 2 födelsedagspaket i efterskott. Mycket stämningsfullt.

Sabinis och jag avslutade natten med en morgonpromenad och sov till kl 8-10 av och till.



Ser ni att vi båda bär lila?? Sicken matchning!

2 kommentarer:

Borgarflicka sa...

Åh va roligt!
Hade önskat att jag orkat vara med. Får vara med nästa gång:)

sabina sa...

du verkar ha haft en trevlig natt