lördag 18 december 2010

Ett pinsamt ögonblick

För det första så är jag välsignad med att mycket sällan skämmas. Jag orkar inte tycka saker är pinsamma dagarna i ända. Och tur är väl det, för jag gör ofta saker som andra skulle skämmas halvt ihjäl av.

  1. När jag varit på toa här hemma och gick ut på en promenad med kompisen och helt plötsligt fick en massa rop efter mig. Då hade jag trasslat in kjolen i trosorna och blottade heela bakdelen.
  2. Skyller för mamma på väninnan att hon glömt sina handbojor i mitt sovrum.. Som om den vore lindrigare än att erkänna att man hade sånt själv? (Jag ÄR verkligen världens sämsta lögnare haha ;))
  3. DETTA
  4. Sen en sak till som är för pinsam för eder att veta *vissel*

3 kommentarer:

sabina sa...

vännens handbojor.. vad gör du och dina vänner egentligen?

Anonym sa...

vad får vi inte veta????

Anonym sa...

och jag var väninnan :'(
/a