onsdag 1 december 2010

Rena långbensstilen

Jag är nog den klantigaste människan jag känner.

Till att börja med kom jag åt språkknappen på datorn igår när jag samtalade med vänner och liknande på msn. Arabiska!
Såhär såg det ut.

Sedan var jag på ett café med Becka och Erik innan bion. Jag behövde kissolera och irrade iväg. För er som inte vet det så var detta Rådhuset och det är rena labyrinten tycker jag. Jag började med att gå vilse, sedan snubblade jag på en tröskel och for nästan in i väggen på andra sidan rummet (hade fina åskådare ska ni veta) och sedan i samma rum gick jag in i förrådet! Haha. Milde tid.. Irrade iväg.. Hittade till slut toaletten men virrade bort mig på vägen tillbaka igen. Ja.. man har inte så tråkigt med mig i alla fall om det är en tröst?

Måste skärpa mig.. Mina vänner undrar hur jag är när jag är full om jag är sån här som nykter..

4 kommentarer:

sabina sa...

jag tycker du duger som du är :)

CousinSister sa...

Jag lyckades låsa in mig själv på hotellet häromveckan... med nyckeln på utsidan av dörren och jag själv på insidan... Och fyrahundra liknande händelser den semestern. Med andra ord - ditt tillstånd är nog av genetisk karaktär!

Simply Gwen sa...

åh cousinsister! tur att vi är två om detta! <3

Anonym sa...

haha sööötis!