torsdag 2 december 2010

Inget paradis

Gaaaaaaaaaaaaah

Idag och igår har det inte varit några dagar i paradiset. Det har varit störtjobbigt! Igår var rena.. pinan.
Idag.. ja.. kallt och ruggigt och ensamt. Kan det bli bättre? Drog mig till 9 imorses då jag inte har nåt bättre för mig ändå. Kallt som 17 är det också. Vem vill då stiga upp ur sängen?
Jag funderar på att vända på dygnet.. Vakna 11 istället. Men det kanske jag får ångra sen?
Förvisso har jag nästan försökt, jag menar, jag lägger mig ju sent. Men inte vaknar jag senare för det!
Nedrans bananer.

Idag funderar jag på att baka. Men vad? Och den ledsamma frågan - varför?
Ja jag är ingen glad piggelin idag inte. Häftig träningsvärk i höger arm har jag också. Värre än igår of course.
Kanske dumt att baka då? Hm.. Det tåls att tänka över.

1 kommentar:

sabina sa...

vissa dagar borde man få trolla bort