tisdag 28 december 2010

Helgens citat

Det är otroligt bra att folk skriver upp citat! Själv skulle jag inte ha kommit ihåg ett enda annars.

Vems var mitt? - Mikaela
Det kändes mildare än det smakade. - Mikaela
Bedöm synen. - *Mikaela kontrollerar ett glas*
Jag måste ställa mig så jag inte visar underlaget - Mikaela
Nu är jag tillbaka till framtiden - Mikaela
Vad du skriver mycket på din lediga arbetsdag - Mikaela
Du kan onanera utan att få celluliter - Mikaela
I en kontaktannons: Jag är glad och älskar pannkakor - Mikaela

Den smakar bättre och bättre för varje andetag - Sabina
Gå till sängrummet - Sabina
Den var väldigt god, sista smaken - Sabina
Antingen så är den god eller så känner man inte om den är äcklig - Sabina
Vi måste ge henne (Mikaela) vatten annars blir hon baksmäll - Sabina

Det känns skönt att jag inte har några citat - Sam
Är inte det min mobil? - Sam (Sabina sms:ar på sin mobil)


Jaaa.... Eh.. Mm. Fina citat.. Jag vet inte varför det alltid är jag som kommer med flest idiotiska citat?

1 kommentar:

sabina sa...

du är imonerande!