lördag 25 december 2010

Det här är jag bra på

Dagens frågeställning som vanligt nu då.

Vad jag är bra på? Känns lustigt att överösa sig med massa komplimanger men det borde man faktiskt göra emellanåt. Bort med den här jantelagen.

Jag är bra på att:

  • Fota
  • Spela cello
  • Spela spel
  • Lyssna
  • Komma i tid
  • Ta hand om kissarna
  • Ge komplimanger
  • Fantisera
  • Bjuda på mig själv
  • Vinna och förlora
  • Göra bort mig ;)
  • Känna empati
  • Äta nyttigt
  • Se saker positivt
  • Känna av folk
  • Ta mig fram på andra språk (engelska, arabiska)
  • Ta hand om mig själv
  • Att inreda (iaf om jag har rätt verktyg)
  • Färga andras hår

    Jag kan fortsätta (förhoppningsvis) men nu får minsann självgodheten räcka. :)

    1 kommentar:

    sabina sa...

    kan du inte färga någons hår helt fel färg emot vad personen ville ha? bara för att se hur personen reagerar? Nej du får inte färga mitt hår