lördag 11 december 2010

En sjuklings lördag

Vågar man skriva god morgon såhär sent på dagen?

Jag vaknade förvisso kl 8, men gick upp först vid 11. Så det är kanske inte sååå farligt? Jag är för bövelen sjuk! Hur har ni andra det då? Bättre än jag hoppas jag.

Idag skulle jag på julmarknad på Olstorp men det blir ingenting med det. Jag har knappt nån röst kvar och mina ögon ser nästan blodsprängda ut. Folk skulle tro att jag var en alkoholist förmodligen. 
Då skulle varenda unge sprungit för sina liv. Vilket iofs inte hade varit helt fel.. Gallskrikande ungar som inte är mina tål jag inte. Bara lite, men inte så mycket. Tragiskt nog fungerar de ju inte som preventivmedel dock. Hade vart skönt om den där eviga klockan kunde stänga av någon gång! Lämna in på reparation?

Idag ska jag bara ta det lugnt och vila röst och kropp. Sinnet är dock på topp och ska få leva ut i vanlig ordning. Vad ska ni göra mer än att läsa min blogg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

bara läsa din blogg!!

Anonym sa...

krya på dig!