onsdag 22 december 2010

Upprörande ting

"Det här upprör mig" är dagens bloggtema. Positivt värre!

Hm.. *Negativa hjärnhalvan inkopplad motvilligt*

Mord, djurplågeri, sexhandel, folk som leker med andras känslor, jakt för nöjets skull, misshandel, folk på Lyxfällan, grannar som kör med högtryckstvätt kl 06 utanför mitt sovrum, gallskrikande ungar och föräldrar som inte bryr sig, fanatiker, pissmyror, att det finns gatubarn, trångsynthet, män som vill visa k_k i cam, barn och ungdomar som har noll respekt för sina föräldrar, alla köer och felaktiga behandlingar inom vården, att en del använder abort som ett preventivmedel, djurförsök, finnar, att barn blir vuxna förtidigt nu för tiden, att könsstympning existerar, att jag kommer på så otroligt många saker!

Jag brukar ställa in väldigt mycket inlägg i förväg (så bara för att det finns inlägg så måste jag inte ha bloggat just då) och detta inlägget skulle jag gjort för några dagar sedan. Vet ni? Jag kom bara på 3 saker! Haha.

Vad konstigt att jag kom på så mycket nu när jag är på ett sådant gott humör?

Inga kommentarer: