fredag 10 december 2010

Speciell hälsning

Morsning korsning.

Ja.. jag ÄR sjuk. Det är därför det fortfarande är morgon. Solen skiner dock och jag är nyduschad och fräsch och go. Kan det bli bättre? Ja.. att vara frisk. Ni där ute på Tellus vet inte vad ni klagar över!
Jag ligger här på min dödsbädd och svettas sönder av plågoandar och idag var febertermometern på 43 grader.
Sen ljuger jag otroligt bra också.

Jag har nog ingen feber alls, och det enda våta på min kropp är duschvatten. Jag skulle kunna torka håret med fönen men idag låter jag håret bara vara. Så sjuk är jag idag. Håret gråter.

Idag har MALIN namnsdag! Grrrattis alla Malinor! Varför jag skriver om detta beror på att jag i flera års tid sedan 27:e Oktober fått höra att jag är dålig på att gratta en viss människa. Därför skickade jag ett grattisSms till en förvirrad dam kl 00.30 inatt och dessutom bloggar om detta för att slippa få klagomål i 100 år till.

Ha en bra dag alla vid namn Malin (och ni andra som inte bär det också. )

1 kommentar:

sabina sa...

tack du är bäst!!!!