onsdag 1 december 2010

Skövde by night

Äntligen December!

Nu är det "bara" 5 månader kvar tills blommorna slår ut på körsbärsträden och man vågar sig ut i solen utan jacka. Popcorn som jag trodde att blommorna var. Himla idiotiskt att handla popcorn i affären när man kunde gå ut och plocka gratis eller?

Igår kväll var det bio på schemat, äntligen. Harry potter var bra, men såklart får man inte se slutet då detta bara var del ett. Ännu en orsak att längta till sommaren. Då kommer den sista delen.
Vi fick givetvis från bion hem till BettisBus och Erik och väl framme saknades nästan känseln i benen och tårna. Då var det dags att skrapa bilrutor för att lilla jag skulle komma hem. Lättare sagt än gjort. Men när vi närmar oss en hyfsat skrapat bil vill motorn nästan börja koka..
Så efter många om och men så hämtade H mig, igen. Stackaren.. Klockan var 00.30 och han skulle upp och jobba kl 05.. Yay...
När jag kom hem tittade jag på termometern hemma. Ser ni att det står 20 minus? Kan tillägga att det fortfarande är 18 minus här hemma, såhär på förmiddagen också.



1 kommentar:

sabina sa...

iiiiiiiiiiiiiiskalllt!!! fina bilder