torsdag 18 november 2010

Avkoppling med huvudvärk

Hej bloggen. 
I skrivande stund sitter jag med Zelda i knät och lyssnar på Brian Crain. Jag vet! Piano och cellospel.
Ovanligt. Vad är det med mig? Men det är förvånansvärt avkopplande. Vad jag saknar en cello..Vill ha! På tal om "vill ha" så går önskelistan med 100 saker dåligt. Jag är så tacksam med vad jag redan har. Sedan känns det så girigt..  Men man får ta såna listor med en nypa salt va? Hoppas det!

Visste ni förresten hur otroligt mycket tråkigare och jobbigare det är med tv:n som datorskärm? Den ger mig dessutom huvudvärk.. Inte bra. Har klagat över huvudvärk sedan jag bytte tror jag. Och därmed vilat nästan varje dag. Inte igår, men då satt jag heller knappt vid datorn. Jag har så pass ont i huvudet att det får bli hemmagjorda hamburgare till middag känner jag. Bara att värma upp. Och så en halv gurka till det! Mums filibabba.
F.ö så går jag omkring och ler en del idag. Känns skönt. 
Det firar vi med en bild på en fläck på ett kuvert som jag målade på.



För er som undrar så heter fläcken "Prick" och är Amerikanare.

1 kommentar:

sabina sa...

Åååh vilken fin prick