tisdag 2 november 2010

Tack vintertid

God morgon folk!

Vet ni vad klockan är? Tackar vet jag vintertid. Klockan är 07.59 i skrivande stund.
Jag vaknade innan halv 8! Halv 9 skulle det varit om vi haft sommartid. Det är nog första gången som jag uppskattar vinter och sommartid.

Jag har drömt gott inatt. Och vaknade utvilad. Enda problemet var att jag ville fortsätta drömma.

Men denna dagen är inte att sova bort. Jag ska på kalas ikväll hos Bettisbus! Maskerad! Åka buss i den utstyrseln är lite ovanligt.. Ett steg i IJustine-riktning?

Ska hämta hårddisken snart, och lämna tillbaka kameran. Varken min eller Hs kamera var tillräckligt bra att filma med. Konstigt nog med tanke på att jag filmat förr med liknande kameror och fått fin kvalité.

2 kommentarer:

Ida sa...

Det skulle kunna få vara vintertid året om! :D

sabina sa...

sommartid är bäst. om man inte ändrar