torsdag 18 november 2010

Julkalender

Jag fick ju ett ryck häromsistens och fotade alfabetet! Bråttom hade jag utan anledning men jag lyckades faktiskt fota hela alfabetet ändå. Trots dålig hjärnverksamhet.

Jag kom faktiskt på den geniala idén (om jag får säga det själv) och har ställt in de så det blir en bild om dagen till julafton! Hade vart lite väl mycket foton att ta på en enda dag, tycker ni inte? Jag kan ju ta till nyår men så länge orkar inte jag vänta. Så kalaset börjar den 26:e Nov. Det är inga speciella bilder, mer en utmaning till mig själv. Så förvänta er inga mirakelbilder! Jag tog endast ett foto på varje motiv så det blev vad det blev helt enkelt.

Åh tänk om fler var smarta som jag och kunde underhålla mig med sånt här också. ;D
Se så, bli inspirerade och roa mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

fan va kul ide!!!!

sara sa...

Det börjar på min födelsedag ;)wihooo :D <3

Simply Gwen sa...

sara, JUST därför :D

anonym, tack!

sabina sa...

vill se nuuuu!