onsdag 3 november 2010

Paradisregn


Ännu en dag i paradiset. Ett regnigt paradis dock.
Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna denna blöta tid? Jag tycker själv att jag förtjänar en massa strålande solsken så jag kan gå runt på mina promenader och njuta med solsken i blick. Mata mig med vitaminer.
Men icke. Moder Natur tyckte annorlunda.

Idag ska jag nog träffa BettisBus igen! Ja man kan inte få för mycket av det goda som det heter.
Men vad vi ska syssla med är hemlighetsstämplat. Åh jag älskar hemligheter. I alla fall idag.
Men vi tar nog dagens promenad ihop så den blir av trots ovädret.

Borde ha ett stoooort fint paraply egentligen. Och blåser det då riktigt mycket så kan jag sväva bort med det.. Vad romantiskt..


Tänk om man hade ett sånt här paraply! Vad man skulle pigga upp Svea Rike bra då.
Och grodor är ju så charmiga. Då skulle jag nästan skutta fram med det och låta som en groda. Det kanske vore en syn?

1 kommentar:

sabina sa...

ja köp ett sådant :) är man blöt mycket så kanske det blir blött