söndag 7 november 2010

Jag = glad studsboll

God morgon alla pigga och glada.

Klockan är snart nio, här är ekot. Borde bli radiopratare, inte sant?
Jag sov rätt tidigt igår och vaknade redan 05.30! Då kan man ju inte gå upp. Speciellt inte en söndag.
Jag sov gott men drömde hemska drömmar. Drömde att jag träffade en lögnare. Besvikelse rådde.
Då vaknar jag arg och besviken och tror att det är på riktigt en stund efteråt också. Haha. Inte bra.

Jag har tänkt på en sak. Jag bloggar så tråkigt nu för tiden.. Men jag tror det kan bero på bristen av intresse att blogga? När den förra bloggen blev full så blev jag putt och ledsnade lite. Jag hade ju allt där! Dumma picasa.. nej jag vill inte betala för att lägga upp mer bilder.

Idag skiner sooooooolen! Promenix i strålande sol ser jag fram emot.
Just nu lyssnar jag på den här låten och jag blir på så gott humör!!! Det liknar inget! Jag vill bara studsa runt som en studsboll av glädje! Den får mig att känna att allting kommer bli bra och livet ska leka! :D

Inga kommentarer: