söndag 14 november 2010

Bland rånare och fiskägg

Idag är det Fars dag. Vem kan ha missat det?

Jag åt middag hos mor och far. Hela familjen var samlad. Helt underbart.
Nu var det längesen vi gjorde det så det kändes perfekt med en fars dag. Bra placerat i kalendern må jag säga.
Passade på att träna i deras hemmagym också. Så man kan slå ner diverse rånare, våldtäktsmän och pirater menar jag. De är så ofta man stöter på sånt folk liksom. Nästan dagligen.

Nu är nästan all snö borta.. Först när snön kom så blev jag ilsk. men nu så blev jag pilsk!
Hehe.. Nä. jag kunde bara inte låta bli att rimma.. Nu blev jag lite irriterad över att snön försvann.
Jag ville ju göra massa snögubbar. Ni såg väl att jag hade talang för det där? Jag älskar snögubben Kalle så pass att han fick vara med i min header! Inte illa, inte sant? Men nu står han och lutar i trädgården.. Han ser mycket medtagen ut. Jag är glad att jag föddes till människa och inte snögumma..

Nu ikväll ska jag spendera min tid med god musik och ett ägg tror jag. Inviga kaviaren som kalle fick smaka på. Och se om jag gillar kaviar igen eller om jag inte lärt mig äta det än. När jag kom på att det var fiskägg i så smakade det plötsligt äckligt. Haha. Fånigt.. Vi får väl se!

1 kommentar:

sabina sa...

tycker du inte om det så kan du spruta fiskägg på rånarna och piraterna