torsdag 4 november 2010

Schas!

Morsning korsning och rondell.

Idag blåser det något fruktansvärt. Precis som igår. Jag vågar nog inte gå ut på promenaden för idag eftersom jag nog blåser bort. Eller om jag ska chansa? Solen skiner trots allt..

Inatt ska jag sova hos mamma och pappa för brorsan och jag ska till Tyskland över dagen imorgon! :D
Kul att göra något bara jag och han. Fast själva distansen lockar inte.. Jag har iaf plockat ihop lite skivor till bilfärden och hoppas nu innerligt att farfars van (som vi ska åka i) har cd-spelare..  Annars blir det mindre kul.

Jag kan meddela att det är äckligt att äta äckliga chips på morgonen. Jag mår illa! Det gjorde jag iofs av dom i början med eftersom de smakar så dåligt. Men chips ger ändå mersmak.. Farligt det. Rena drogen. Borde förbjudas!

Nä.. Nu måste jag ut och motionera bort de äckliga chipsen.. Annars får jag ångest om ett år då jag väger 190. Det vore ju mindre skoj.

Nä Micki, UT MED DIG!

5 kommentarer:

Ida sa...

Åhå, till Tyskland, sådär bara?! Hur kom ni på den idén? :D

Simply Gwen sa...

ida, han ska till tyskland och köpa sprit ;D haha

sabina sa...

Du och dina chips

Morwen sa...

Du skulle inte vilja hjälpa mig med en sak? har kolllat på Designa din bloggs sida, men hittar det inte där. jag vill ha länkar längst ner på bloggen med "äldre inlägg" och tidigare inlägg" etc, som du har. Den stilmallen jag utgick ifrån när jag började designa hade inte det, och jag orkar verkligen inte hitta någon som har det och börja om från början bara pga det. Tänkte att du kanske vet hur man gör? :) tack för din tid att läsa mitt nonsens :D

Rebecka sa...

lägg av med ångesten. inte nyttigt!