måndag 22 november 2010

Avsluta meningar

Jag hoppas få leva i: harmoni
Mitt drömhem är: lagom stort, öppen planlösning och vid havet
Vitt tycker jag är: färglöst
Sex är: härligt med rätt person
Tomten borde: testa en jul utan skägg
Jag önskar att jag var mer: jobbmaterial
Nästa gång jag klär ut mig vill jag vara: Vampyr
Mitt bröllop ska vara: Vid havet
En fredagskväll ska innehålla: gott sällskap och sen sköter sig resten
Det tråkigaste som finns är: att sitta 78 timmar på akuten
Vore jag en fisk så vore jag: nog dummare än jag är nu
Att rösta är: viktigt!
Lego är: barnsligt kul!
Jag skulle aldrig kunna: ha sex med ett djur
När jag duschar tänker jag på: om temperaturen är rätt och om någon katt står och spionerar
Till julklapp önskar jag mig: Fotostudio, eltandborste och massa kramar
Sola är: något man gör om man absolut inget bättre saker har för sig
Mitt mellannamn borde vara : Stolla
Vore jag en musikgenre så vore jag nog: Något fånigt och hurtigt från 60talet
Jag blir ivrig när: jag får riktiga brev
Snoriga människor gör mig: rädd
Choklad skall: ätas oftare i fler former
När okända folk hejar så: hejar jag glatt tillbaka
Jag skulle vilja prova på: att skjuta med luftgevär
Tre måsten i mitt liv är: kärlek, mat och skratt
Grisar borde: lära sig att överlista slaktaren
I min fantasi sitter Obama: i ett träd
Svenskar är för rädda för att prata i hissar
Jag gillar när det kommer trevliga överraskningar
Mormödrar skall baka världens bästa bullar
Män borde lära sig att det är kul att gå på ikea (finns tydligen undantag!)
Jag ser inte vitsen med att supa skallen av sig
Får jag en Dinosaurie ska han heta HubbaBubba
Det bästa med kvinnor är att jag är en av dom
Det romantiskaste jag vet är att inte bara fånga fisken när den nappat utan fortsätta försöka ha den kvar (bildligt talat)
Jag kräver betalt om jag ska virka något igen
Man borde uppfinna en tidsmaskin eller en maskin som sparar dofter
Det konstigaste jag gjort i veckan är att spontant måla om hallen
Jag önskar att folk kunde vara mer öppensinnade och trevliga
Smileys är underskattat!
Sova bör göras i skedställning med nån man tycker om
När jag ser  "Mmmmm" tänker jag på fjortissexchattar

2 kommentarer:

sabina sa...

läste först att smilyes var överskattade och blev rädd!

Anonym sa...

kul lista!!!