söndag 7 november 2010

Jesus huvud!

Jag är inte den som har massa skadeglädje i mig. Tvärtom får jag skuldkänslor när jag råkar skratta åt folk som far illa. Men detta KAN jag bara inte låta bli att skratta åt.

"När Jesus huvud skulle fästas på kroppen kollapsade en lyftkran och det enorma huvudet föll handlöst. The Guardian rapporterar att en arbetare inte hann undan och fick foten krossad under skallen. Detta innebar att skeptikerna fick vatten på sin kvarn och kunde hävda att det var ett tecken från högre makter. "

Läs mer HÄR

Vilka bilder jag får i huvudet! Hahaha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja herregud!

/Väldigt anonym

sabina sa...

Ja herregud!

/ännu mer anonym

Morwen sa...

Jag tycker att människan med den krossade foten ska vara väldigt tacksam att det bara var foten och inte hela han med tanke på storleken på Jesus-huvudet han fick över sig... Och det där med "tecken från högre makter"-grejen. Om de nu är kristna troende som sagt det, så är det nog snarare ett tecken från "lägre makter" if you catch my drift.. ;)

Simply Gwen sa...

morwen, ja verkligen! Hela han kunde ha strykit med.