tisdag 23 november 2010

Knasig dröm

God morgon alla svenskar och ickesvenskar.

Det snöar så in i vassen att jag får snart springa ut och skotta min gång om jag ska kunna ta mig härifrån ikväll. Ska på bio sörrni! Harry Potter i goda vänners lag.

Jag drömde något helkonstigt inatt. Nämligen att jag matade en skogssnigel! Hallå, varför?
Jo men jag hade plockat extra fina grässtrån som jag gav skogssnigeln (som f.ö var gigantisk) och till slut tog gräset slut och han riktigt förföljde mig. Lite skräckvarning ska ni veta. Snigeln berättade också att de var utrotningshotade för att det var brist på gräs så han var mycket tacksam för min goda gärning.
Ja jag är på tok för snäll. T.om mot sniglar! Det var en otroligt detaljerad dröm. Hur munnen öppnades, hur gräset såg ut.. Säg mig, varför drömmer man om sånt här ovärt?

Nå väl. Nu ska jag inspektera min hallvägg i dagsljus. Ni får se den imorrn i suppose!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du o dina sniglar haha XD

sabina sa...

hahahaha till våran uppfödning :)