torsdag 25 november 2010

Blottad av musiken

1. Sätt din musik på blanda. (spotify)
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du i dag
?
Zombie


2. Kommer du komma långt i livet?
Boombastic

3. Hur ser dina vänner dig? 

White dove

4. Kommer du gifta dig? 

It won´t be long

5. Vad är ditt livs themesong? 

Nothing´s gonna stop us now

6. Vad är ditt livs historia? 

Uh la la la

7. Hur är skolan för dig?
Blue night

8. Hur kan du komma framåt i livet?
I feel love

9. Hur kommer i morgon vara?
Over the hills and far away

10. Vad är det bästa med dina vänner?
 
Everything I do, i do it for you

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 

Knockin´on heaven´s door

12. Vilken sång beskriver dig bäst? 

Nothing else matters

13. Hur är det med ditt liv?
Lick it up


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

 I want to break free

15. Hur ser världen på dig? 

Breathless

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
I surrender

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Sleeping sun

18. Har du en djup och mörk hemlighet?

 Red red wine

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Coming

20. Hur kan du göra dig själv glad? 

Wicked game

21. Kommer du någonsin ha barn?
I don´t wanna miss a thing

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? 

Banana boat

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? 

In the summertime

24. Några tips till dig?
Words

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
You sexy thing

26. Vad är din danssång? 

Michaela

Summering: Mår som en zombie idag? Vännerna ser mig som en fredssymbol månne? Jag gifter mig snart eller så varar äktenskapet inte länge, skolan var tydligen en pärs, imorrn reser jag bort, mina vänner gör allt för mig, jag dör eventuellt nästa vecka, ger jag upp så blir jag lycklig eller så ger jag upp helt enkelt, jag är kanske alkoholist? Folk tänker perversa tankar om mig, jag blir igenkänd som sexig...

Haha. Sicka fina svar! :) 
Mycket man lär sig på det här viset.

3 kommentarer:

sofie sa...

banana boat hahah XD

sabina sa...

tur att vi hittade listan så vi kunde lära oss saker om oss själva :)

Morwen sa...

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Banana boat

HAHAHAHA!