söndag 28 november 2010

Icke som planerat

Igår var en lite mer händelserik dag. Trevligt när sånt sker emellanåt.

Kusinbrudarna och jag shoppade på stan. Sedan åt vi på restaurang tillsammans. Hur trevligt är inte sånt? Aldrig skett förr. Skall ske igen tycker jag.

Och vips sen så fick jag veta att jag skulle till Skultorp med en Bettis och hälsa på en Morwen.
Spontant sådär. Frös halvt ihjäl oss i väntan på bussen. Det är klokt att titta på rätt dag när man letar i busstabellerna.. Haha. Tårna var nästan blåsvarta. Tyckte jag. Väl framme blev det glöggkalas och sedan i slutet av aftonen då vi missat vareviga buss (förutom en som gick för sent) och de egentliga chaufförernas bilar kokat fick H komma och hämta oss. Stackars snälla rara H. För snäll för sitt eget bästa helt klart. Men vi fick halvspringa runt där på nästan okänd ort ett tag först så idag har jag lite hosta och småont i halsen. Inte sjuk, men man skall inte bli andfådd i kyla.

Håhå ja ja. Idag kan det bli bio! Maybe baby.

4 kommentarer:

Anonym sa...

glöggkalas. mysigt vännen

sabina sa...

herregud!!! ordet händelserik innehåller Erik!

Morwen sa...

Gick ni vilse??

Simply Gwen sa...

morwen, ja typ.. nästan. men vi kom till affären sen. jag såg pizzerian men becka höll inte med hahaha. så vi tog en annan väg