torsdag 11 november 2010

Min snögubbe!





Att göra snögubbar är underskattat! Någon påstår att man är för gammal för detta som 22åring men varför? Minst lika kul nu! Man behöver tydligen inga barn för en sån aktivitet. Denna gjorde jag i min trädgård alldeles nyss. Kom nu inte och säg att ögonen är konstiga, nosen udda och att han saknar armar för han är också värd att älska. Han kan inte hjälpa hur han blivit född?

Nä, jag älskar i alla fall min snögubbe minst lika mycket nu som om han hade sett ut som en snögubbe hämtad direkt ur en Elloskatalog. Om de hade varit med..

Grannarna skrattade uppskattande. En man utbrast glatt "Åh Kalle!" :D japp. Kalle var namnet.
Jag ska göra massa snögubbar i vinter tror jag,

Vad tycks?

7 kommentarer:

sabina sa...

vilken snygging ;)

Morwen sa...

Hihi, ser ut som att han älskar kaviar och suger i sig direkt från tuben! (Så gjorde jag med kolasås när jag var liten. Stängde in mig i skafferiet så ingen skulle se. :D)

Simply Gwen sa...

tack sabina!

morwen, haha han brås på dig! :)

Morwen sa...

Fast han är mer öppen med det. :D

Rebecka sa...

GILLART!

Ida sa...

Hahaha, den där kaviartuben var dagens skratt :D

Anonym sa...

uhm.. deep throat?