onsdag 3 november 2010

Viktig information!

01. Fullständigt namn: Mikaela räcker gott
02. Ålder: 22 ½
03. Vart bor du: Skövde
04. Gillar du din stad: Den duger
05. Husdjur: 2 kissemissar
06. Färg på ditt hus: Tegel och blågrått
07. När är du född: på min födelsedag
08. Klass: Åkte 2a klass på tåget senast?
09. Vilket år tar du studenten:  Studenten? Tar man sånt fortfarande?
10. Något jobb: Kvinna
11. När gick du upp i morse: 8-9
12. När ska du sova: När jag blir trött
13. Duschat idag: nej
14. Kramat någon idag: ja
15. Pussat någon idag: ja katterna och mamma
16. Vad har du ätit idag: Pannkakor och flingor
17. Dagens klädsel: Jeans och en topp
18. Dagens smink: Naturlig
19. Dagens sötnos: Zelda
20. Dagens roligaste:  Spontan träff med Anna och Bunny
21. Har du många vänner: Tolkningsfråga
22. Hur många har du kysst:  Brukar folk räkna sånt?
23. Vem kramade du senast: H
24. Vem saknar du: Många..
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen?
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Brorsan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det:  Från Anna om att jag kunde hälsa på när jag ville.

FAVORIT:
31. Film: Vet ej. Finns så många!
32. Låt: Just nu är det kanske "The second you sleep - Saybia"
33. Mat: Kyckling av nåt slag tror jag
34. Dryck: Färskpressad apelsinjuice låter gott just nu
35. Färg: Röd och Petrol
36. Tv-serie: Macahan säger vi
37. Stad: Jag gillar Paris men vet inte om det är favoritstaden?
38. Land: Malaysia eller Frankrike tror jag.
39. Ämne i skolan: Språk eller bild eller so.. eller slöjd? (gillade tydligen skolan ja)
40. Tv program:  Uhm.. Dokumentärer om det räknas?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på:  Sabina
42. Personen du pussade: Zelda (ja hon är en person?)
43. Gången du spydde: Förra året
44. Gången du grät: minns inte
45. Pizzan du åt: Kycklingpizza med curry och ananas på, förra mån?
46. Gången du var i Göteborg: I helgen
47. Gången du var i Stockholm: När jag bytte tåg från arlanda tror jag. Förra året?
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: natten som var
50. Personen som såg dig gråta: Vet inte?
51. Svart eller vitt: svart... tror jag
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa :)
54. Tvspel eller datorspel: tv-spel om det är nintendo 8bit
55. Singel eller upptagen: va? Vad jag vill vara?
56. Pussas eller kramas: beror på med vem?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Inget
58. Ragga eller bli uppraggad: Båda
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget sett?
60. Har du svart hår eller blondt: Blond i skallen, inget av det utanpå
61. Har du blåa ögon eller bruna: Gröna men det fick jag inte svara
62. Choklad eller lakrits: choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg tror jag
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: inget
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt fast prickigt är skoj
68. Älska eller älskas: Skönast att vara älskad?
69. Leva eller dö:Leva!

ANTAL:70. Personer du älskar: Miljoner!
71. Personer du hatar: Hata är ett starkt ord.. Men jag hatar folk som är fanatiska
72. Pojk-/flickvänner du haft: pass
73. Personer du sovit bredvid: pass
74. Glassar du ätit på en dag: 2 kanske? Max
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor: minns inte!
77. Gånger du varit hög: ingen
78. Personer du saknar just nu: många..
79. Gånger ditt hjärta brustit:  Vet inte

VEM:
80. Vill du kyssa nu: det du..
81. Träffade du senast: H
82. Sjöng du senast för: H
83. Hade du senast en msn-konversation med: Sabina
84. Spelade du tvspel med senast: M
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: *drömmer mig bort*
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Ingen faktiskt
87. Förtjänar att dö:  De som lider
88. Är söt: crocodile dundee
89. Vill du sova jämte inatt: De du...

VAD:
90. Gör dig glad: Kärlek
91. Gör dig ledsen: Hat

92. Vill du helst göra nu: Mysa
93. Önskar du att du slapp göra: Diska en endaste grej i resten av mitt liv
94. Vill du ha nu: KÄRLEK! Sagt de förr?

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Om jag ska önska mig nåt möjligt.. Eltandborste kanske?
96. Längtar du till: Tills jag får en egen familj.
97. Tycker du om dina betyg: Bra!
98. Ångrar du i ditt liv: Finns en del men det får jag ta lärdom av istället
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag föddes var en bra start
100. Hur mycket är klockan: 21.51