söndag 14 november 2010

Drömlås kanske?

Ännu en dag i paradiset.

Det borde inte bara vara alkolås på mobiler utan även drömlås. Vore det inte för att jag saknade människors nummer så skulle jag skickat massa knepiga sms inatt, som så många nätter innan. Det är farligt!
Man drömmer att folk gör en besviken på ett eller annat sätt och så vaknar man lite nedstämd och irriterad kanske. Går det över när man vaknat till? Nää för huvudet är segt som en kola och man tror ändå att det kanske var på riktigt. Trots att man egentligen vet att det inte var det. Komplicerad hjärna inte sant?
Jag vet inte hur många ggr jag fått ruska i mig själv tidiga mornar när jag skriver sms.

Idag är det förresten fars dag. Vad ska man då hitta på?

1 kommentar:

sabina sa...

tangenbordet/sms borde känna av själv vad som är okej att skriva eller inte.. så slipper man göra bort sig