måndag 1 november 2010

Rik önskas snarast!

God morgon allihopa
Eller god förmiddag kanske det heter.

Jag sitter och längtar efter videokameror.. Faktum är att jag filmade mig igår!
Redskapet - Hans vanliga kompaktkamera. De funkar ju de med! Jag började genast (så fort jag luskat ut hur man gjorde) filma mig själv när jag hade min kvällsrutin. Drack en halvliter utgången mjölk och spexade i köket.
Tyvärr vet jag inte om ni får se den.. För den var 1. Kass. 2. Hela blev inte inspelat!

Jag menar, ni missade min catwalk i en skum outfit, min tandborstning och när jag spillde tandkräm över hela tröjan.. Mm.. Ni missade massor!

Jag vet inte varför kameran inte spelade in allt? Censur? Så en kompaktkamera som vägrar filma allting är kanske inte så bra.. Men.. det kanske finns andra sådana som inte slutar ofrivilligt? Den här kameran kostade 700 kr eller nåt.. och en sån har man kanske råd med.. kanske. Nyfiken är jag i alla fall!

Varför är man inte rik för? Jag tror jag ska förföra nån rik döing..
Det låter väl som en bra idé? Då kan jag köpa mig en riktig videokamera istället.

Men hörrni, om det finns folk som vill se mig videoblogga.. Ja då kanske ni kan leta karl till mig?
Eller förresten, kvinna går bra det med så länge jag slipper fullborda något äktenskap

RIK ÖNSKAS!

1 kommentar:

sabina sa...

haha! D kände en snål gubbe med 20 miljoner.. prova honom ;) jag vet dock inte om han var singel