onsdag 17 november 2010

Livstecken!

Ja jag lever!

NU äntligen sitter fröken Micki här vid datorn. Det var ett tag sedan!
Nämligen.. igår på förmiddagen?

Bettisbus var här spontant och sov dessutom spontant över! Inte ofta sånt händer i 22-23årsåldern. Skojigt. Då kan man fika desto längre och senare. Hårfärgning blev det också. Jag borde bli frisör. Jag färgar folks hår och jag kan raka mina ben. Sicka kunskaper!

Magdansen ikväll gick prima skinka.. Nä.. nu ljög jag! Förlåt!
Jag var helt ur balans faktiskt. Gjorde såna fel att läraren skrattade så hon faktiskt snurrade in i väggen!
Haha. Det bjuder jag på så gärna. Skratt förlänger livet. Och käften.

Men trevligt var det i vilket fall. Nu sitter jag och tindrar och försöker verkligen blogga men det finns distraherande moment på skärmen. Så jag ska sluta blogga nu och fortsätta med tindrandet.
Otroligt skönt att sitta såhär i min soffa i värmen utan några större åkommor. Mer än tindrandet dvs.

Glad eid till alla i efterskott vill jag förresten säga! <3
Inte hunnit det innan. Hoppas den var fin för er alla som firade den.

1 kommentar:

sabina sa...

på tiden!! vi har varit jätte oroliga för dig