fredag 19 november 2010

Salig diskdam




Vem mer än jag ser såhär salig ut när de står och diskar?
Bärbara radiolurarar (kan man säga så?) och skak på höfterna är tricket!


Det finns dock ett problem. Man måste bestämma kanal för sen är man helt insåpad (mitt nya ord) och kan inte byta kanal helt enkelt. Och vips så hörde jag en fruktansvärt dålig låt. Nåt om "jag slog en kula ur baken. en kula för dig. jag skulle göra det igen" någonting. Minns ej. Förträngt. Men jag tänkte "åh snälla låt det inte vara Håkan Hellström (hatar honom!) låt det inte vara Håkan!!! "Och det var det inte! :D 
Det var en Daniel någonting. Alla heter banne mig Daniel nu för tiden. 
 

2 kommentarer:

sabina sa...

duktig hemma fröken :)

Borgarflicka sa...

Daniel Adams...Åh han är grymt bra:)
Så nu ska du inte smutskasta honom gumman:P