måndag 29 november 2010

In i den Skövdiska skogen

Jag går inte i andras fotspår. Och inte åkte jag i andras skidspår heller. Det fanns inga!

Jag har gjort världens bästa donation idag.  Nej, jag skänkte inte pengar till gatubarnen i Honduras eller pengar till cancerforskning i Nicaragua heller. Även om det hade varit otroligt bra att göra det.. Gör det ni!
Men jag har donerat skidspår till alla skidåkare i området! Alltid nåt säg?

Hurtiga jag gav mig ut med skidorna i skogen
Jaha.. Inga spår!

Närmar sig min vändzon
Efter 2 km vände jag om. Nu hade jag spår!
Finfina spår!
 
Äntligen på väg hem
Vilket träningspass ska ni veta! Huuh. 
Nu är jag väldigt mör och ska bara vila till mig en stund innan duschen väntar. 
Både armar och ben värker redan!

1 kommentar:

sabina sa...

tur att det blev spår.. annars hade du inte hittat hem :(:(