onsdag 3 november 2010

Lycka!

Är det att få en fotostudio. Vem är det nu som fått en fotostudio?

Jo jag! :D

Geniet Mikaela har gjort så att tv:n blir min datorskärm och ett kontor inte behövs! Vad gör hon med ett tomt rum? Jo gör en fotostudio såklart! Annars är jag väl allt bra dum? På Onsdag kommer den nog invigas av moi och BettisBus, och det kommer bli så skrämmande bra bilder att man kommer få rysningar. Mm.. helt klart.

En soffa ska in dit (och ge mer plats åt mig in the livingroom) och annat smått och gott. Tyger, kläder.. Åh!
Längtar tills det är klart! :)

Fler som vill hit och fotas i min studiozo? *dansande banan*

4 kommentarer:

sabina sa...

Åååååååååååh!! vad kul!!!

KusinSyster sa...

Å vad kul med fotostudio! *dansande banan nr 2*

Morwen sa...

Vad roligt! :) Hälsa B! :)

Ida sa...

o vad roligt! Om jag skulle ha vägarna förbi skövde någongång så skulle jag gärna dyka upp! Du tar ju så hemskt fina bilder! :D